Wiersze poetów - poetyckie-zacisze.pl ZAPROPONUJ ZMIANĘ W SERWISIE
Logowanie:
Nick:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Odzyskaj hasło
Zarejestruj się
Dostępne opcje:
Strona główna
O serwisie
Regulamin
Zaproponuj zmianę
Indeks wierszy
Ranking autorów
Ranking wierszy
Dodane dziś (16)

Nowi autorzy:
- 5taylore341hc7
- 3andrewe5391yh0
- 8jasminee922hN3
- 2giannac3185eL6
więcej...

Ostatnie komentarze:
lŻniwnie
- Polak patriora
Gdy się pojawi...
- wigor
Płomienne róże
- wigor
Piosenka na zamknięcie lokalu
- niteczka
więcej...

Dziś napisano 65 komentarzy.

Nauka życia

Nauka życia

zarzuć sieci
rybaku germański
jedna płotka
do sieci wleci

będziesz miał
obiad stulecia
życie tak leci
uparcie niezmiennie

dołóż drewna
do ognia
fajna wojna
czegoś człowieka uczy
Napisz do autora

« poprzedni ( 1299 / 1321) następny »

Kama

dodany: 2019-07-16, 16:19:21
typ: inne
wyświetleń (73)
głosuj (12)


          -->> Aby głosować lub komentować musisz się zalogować.

Srebrzysta Chatka 2019.07.17; 04:26:46
czuje sie zagubiona w tym wierszu , moze wpadlam w twoje sieci ;)
pozdrawiam
A

zenobia888 2019.07.16; 22:41:52
germański rybak nieraz brał ryby z polskiego saka
Pozdrawiam +

ikcesok 2019.07.16; 21:38:20
Język germański kiedyś był używany głównie przez rybaków ale pachnie mi tu zniewoleniem. Jest coś tajemniczego w tym wierszu. +

kmalenka8 2019.07.16; 19:23:59
Pozdrawiam (+)

Anna z 2019.07.16; 18:58:51
No tak życie nas uczy. +

erni 2019.07.16; 18:50:33
Życie NAS uczy...

kosta.woj 2019.07.16; 18:14:14
to Tusk kochani jak byk Tusk a wojna stulecia już była
Kama nie zostań nam tu Kasandrą lepiej nie

Wojciech M 2019.07.16; 17:52:31
czemu ów rybak musi być germański to nie rozumiem do czego się przyznaję, a wiersz fajny
Pozdrawiam +

Gabrys 2019.07.16; 17:28:19
raczej wojny nie są fajne
bo giną ludzie

pozdrawiam +

wigor 2019.07.16; 16:57:01
https://img2.dmty.pl//uploads/201404/1397858144_e6de42_600.jpg
Pozdrawiam ;-) +


Wiersze na topie:
1. Tak ty na mnie działasz moja ukochana.... (18)
2. Z kropli (17)
3. Dziwny hodowca (15)
4. Panna z terminem (13)
5. Jakby jesiennie (13)

Autorzy na topie:
1. zygpru1948 (212)
2. 666 (126)
3. yolkaw (90)
4. Dunia (72)
5. Jan z Czerniewic (54)
więcej...