Wiersze poetów - poetyckie-zacisze.pl
< chador 2015.09.03; 18:47:15 > Nie zalujcie sie Ryska to kretacz jakich malo udajacy swietojebliwego
< chador 2015.09.03; 18:45:53 > A totem napirdzielaliscie z komety V na maksia udajac.ze szerszen to maksiu....a maksiu czepiasz sie mnie....pobawiliscie sie movimento kosztem ty, budleja i rekin...teraz czas na mnie!
< chador 2015.09.03; 18:42:32 > Nigdy nie zapomne jak stworzyliscie pacyne szerszen ty i twoje kolezanki...al
< chador 2015.09.03; 18:37:52 > Jedyne co potrafisz to nawyzywac lub zaczepiac...podobnie jak Twoj kumpel maksiu...pasujecie do siebie
< chador 2015.09.03; 18:35:04 > Oszuscie
< chador 2015.09.03; 18:34:50 > Kretaczu i osa uscire
< chador 2015.09.03; 18:34:27 > Rysiu, spadaj...
< sylen 2015.09.03; 16:42:10 > Anka, nie pod cię raj sobie mną dupy, bo to już się robi nudne.Nie znasz mnie , to się nie wypowiadaj, masz interes do gladiatora, to z nim konwersuj, a mnie nie zczepiaj. Idź się wytłumacz W G z buszowania po zaciszu, bo kłamiesz chłopa, że cię tu nie ma,. Albo jesteś psychicznie niezrównoważona , albo myślisz, że wciągniesz mnie w swoje brudne gier,i. Wybija to sobie z głowy. Nie ma mnie dla ciebie. Jak masz trochę oleju w głowie to myślę,że zrozumiesz, a jak nie to twój problem.
< chador 2015.09.03; 15:47:23 > A co ty mozesz wiedzieco moim zyciu dresiarzu legionowski... Czy ja sie szmace, szmacilam lub szmacic bede ... na pewno ja sie tutaj godzic z toba nie bede jestes takim samym dnem jak Rysiek i ci nawet ta chawira i BMW nie pomoze odbic sie od dna. Amet
< Gladiator 2015.09.03; 11:40:46 > zuza masz swiętą rację co do śmiecia srakowatego strusia wypierdka sylenowatego spod mopokleksa z resztą twojej wypoiwedzi bym polemizował. jestem grzeczny dla grzecznych jak w tej piosence i też nie muszę życ z toba w przyjaźni i gdybym miał dostać milion za ciebie to bym wziął bo dlaczego nie za tak wyjątkową piekną inteligentną damesę spod Grójca dlaczego nie.
< Gladiator 2015.09.03; 11:36:46 > ty się szmacisz całe życie anka gorzej już nie możesz i gdzie ja napisałem że chce się z toba przyjaźnić. i to są właśnie dowody na twoją chorobe psychiczną.
< chador 2015.09.03; 09:31:43 > zuza, dokladnie tak! Lepiej tego nie mozna ujac. Maksiu, mi lekarz psychiatra nie jest potrzebny...ja tobie wybaczac nie bede...to ze sie przyznajesz do swojego chamstwa i lobuzerstwa portalowego nie usprawiedliwi twojego zachowania...ja sie przyjaznic z toba nie bede i nie bede sie szmacic ...wal sie...
< sylen 2015.09.03; 02:02:49 > Spać nie możesz? To licz barany
< *zuza 2015.09.03; 01:43:01 > @ gladi ;))) ---- ryrowaty/snake58/sylen - twój (były) "wierny przyjaciel"/podnóżek/fan/twoje radosne, entuzjastyczne echo jest dla mnie / pocieszę cię ;) / gorszym, bardziej niebezpiecznym bakcylem niż ty :)) ty bowiem, gladi;)), nie ukrywasz, że jesteś bezsprzecznym-świadomym chamem, a nawet tym się szczycisz...:(((( Natomiast ryrowaty/snake58/sylen to taka (moim zdaniem) niby bezwolna narośl, która żeby żyć w symbiozie z upatrzonym, życiodajnym żywicielem stroi się w różne piórka - od słodkiego, wrażliwego, "serduszkowatego", pokrzywdzonego, bogobojnego rysiaczka-misiaczka do..."nieświadomego" chama, prostaka, półgłówka oraz obsenicznego/"jurnego/doświadczonego" ryśka, któremu żadne seks-ekscesy nie są obce...;((((( //////// Mimo wszystko, gdyby proponowano mi nawet milion Euro (nie powiem, przydałoby się) za poparcie któregoś z was, wypięłabym się ...na obydwu, zadkiem :((
< Gladiator 2015.09.02; 23:57:23 > anka ze mnie kawał jest człenia z charakterem a tobie widzę lekarz potrzebny ten od nóg
< chador 2015.09.02; 23:34:56 > Nie zalujcie sie tego bubka kawal ch*** w jednym flaku
< chador 2015.09.02; 23:33:03 > To czy ty mi wybaczyles to mi wisi kolo pisi...la tobie Nie! Kawal z ciebie lachudry ....ale o Rysku prawda jest wlasnie ta
< chador 2015.09.02; 23:30:18 > Wredny typ i klamie ... Przykladem tego byla kometav
< Gladiator 2015.09.02; 23:27:31 > ja tam wybaczyłem już tobie i ML i zuzi nawet i każdemu innemu poza spółką mop&szmata&wsiura
< Gladiator 2015.09.02; 23:25:34 > ależ aneczko kto sie czubi...
< chador 2015.09.02; 23:25:12 > Ale jezeli Wam to pisze to znaczy ze i Rysiek nie jest Swiety
< chador 2015.09.02; 23:24:07 > Kazdy z Was wie dobrze, ze ja maksia nie lubie...
< Gladiator 2015.09.02; 23:23:35 > amęt
< chador 2015.09.02; 23:23:18 > On zyje jedna mysla jak dokopac malsiowi
< chador 2015.09.02; 23:21:45 > Mylicie sie ja tez myslal, ze Rysiek to poczciwy facet...niestety...to wredny typ i klamie w zywe oczy...
< Gladiator 2015.09.02; 23:14:24 > i tak trzymaj zuza dołącz do kretyna on grzecznie włazi w tyłki bluzga tak samo jak ja ale liże świetnie może ci sie spodobać.
< *zuza 2015.09.02; 22:56:06 > Buka, to jak to w końcu, według Ciebie, jest z tym snake58/sylenem - / "sylen ( choć go nie lubię bo typek sliski)" i "Uwazam że jestes przyzwoitym człowiekiem"/ - śliski typek czy jednak przyzwoity człowiek?! Nie uważasz, że pierwsza opinia wyklucza drugą i odwrotnie? Mógłbyś zdecydować się na jedną z tych opcji i konsekwentnie jej się trzymać ? Myślę bowiem, że "zacne zacisze" czeka, z zapartym tchem, na Twoją miarodajną opinię/decyzję :) //////// Uprzedzając ewntualne (skierowane do mnie) głupie pytania czy też autorytatywne "konkluzje", informuję ponownie, i jeszcze uprzejmie, iż nigdy NIE popierałam/wspierałam itp., czy też NIGDY nie współpracowałam z bezsprzecznym portalowym chamem maksi- nazwanym (przez Tessę) pieszczotliwie Gladi, ani też nie wyobrażam sobie, bym kiedykolwiek dopuściła się takiego sprzeniewierzenia samej sobie...
< Gladiator 2015.09.02; 22:31:20 > sylen kretynie tylko przeloguj się pamiętaj bo już nie raz kleksa walnąłeś
< Buka 2015.09.02; 22:30:59 > Idź spać, tylko gaci nie zasikaj :)))))
< Buka 2015.09.02; 22:30:28 > Gladiator, ty masz naprawdę ograniczony zasób słownictwa. Ale czego można spodziewać się po podstarzałym kibolu ktory wbił sobie do łba ze jest poetą :)))))
< Buka 2015.09.02; 22:29:11 > Dobranoc, połcei może muza przyleci i zaprowadzi. Do toalety albo na inny parnas połetycki , Bu cha cha cha.
< Gladiator 2015.09.02; 22:28:55 > zbuku pacyno syleniowo paszturowa wal się na ryj
< Buka 2015.09.02; 22:28:11 > Tylko to potrafisz powiedziec panie Wal-się-na -ryj ? Marek Wallsien aryj, tez ladnie rzmi , buuu cha cha cha, kolejny kretyn z mostoostalu :)))))
< Buka 2015.09.02; 22:27:15 > Odp. się ode mnie, od sylena i innych których dojezdżasz. Zauważyłem że tu na zaciszu jest taka moda - najpierw udaje sie przyjaciól, a potem wywala publoicznie wszystko, tylko że w większości to sa bzdury wyssane z palce. To jest net, i tu każdy może wysmarować co chce, ile to ma samochdów, ile zer na koncie....Ty Gladiator sam jestes jedno wielkie nadęte zero. Tylko patrzeć jak peknie :))) Buuuuuuuuuuuuu
< Gladiator 2015.09.02; 22:25:54 > z pacynami nie gadam zbuku wal się na ryj
< Buka 2015.09.02; 22:23:53 > Gladiator, ciebie nawet Mickiewicz by nie nauczył pisac:)
< Gladiator 2015.09.02; 22:23:42 > tak jest Izabel jak ona śmie ścigać plagiatorkę a lizać tyłek pasera. Obłudnica jedna.
< Izabel 2015.09.02; 21:51:04 > _______________ zidiociało to to doszczętnie! omijam gówno z daleka bo śmierdzi a to świnia myśli, że deszcz
< Izabel 2015.09.02; 21:49:40 > GAJA tobie odbiło już zupełnie - pewnie czepiasz się nawet samolotów
< sylen 2015.09.02; 20:36:22 > Witaj Isoril ☺
< Gladiator 2015.09.02; 20:30:37 > buachacha zbuk pacyna posrana z kretynem o poezji hihihi leżę i kolka aż kłuje :DDD zupełnie tak samo było z ko-mendą zbuk wierszy nie pisze ale wszystko o wszystkich wie tych idiotów z wwaszego TWA możecie w ch.. robić ale nie mnie. to śmiecie ja pitolę
< Isoril 2015.09.02; 20:19:01 > Witam wszystkich
więcej...
Logowanie:
Nick:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasło
Zarejestruj się
Dostępne opcje:
Strona główna
O serwisie
Regulamin
Indeks autorów
Indeks wierszy
Ranking autorów
Ranking wierszy
Uwagi opinie
Dodane dziś (28)
Shoutbox (14)
Forum

Nowi autorzy:
- hegmann26221
- skrzypovita
- NacpanaSzczesciem
- Łasic
więcej...

Ostatnie komentarze:
Gwiazdka z nieba
- roman
Na odchodne
- Niszczyciel.Wątroby
gruszki też lubię szczególnie zerwane z wierzby
- księżycowa
Wiersz pisany nocą
- księżycowa
więcej...

Dziś napisano 206 komentarzy.

Napisz do autora

(1 / 3) następny »



dodany: 1970-01-01, 01:00:00
typ:
wyświetleń ()
głosuj ()


          -->> Aby głosować lub komentować musisz się zalogować.


Wiersze na topie:
1. dzban jagód (13)
2. Jeździec (12)
3. gram w zielone (12)
4. Wiersz pisany nocą (11)
5. W głębinach (10)

Autorzy na topie:
1. kaja-maja (332)
2. Super-Tango (218)
3. Izabel (44)
4. Anna z (19)
5. sylen (16)
więcej...
On-line:
Użytkownicy on-line: 4